Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Nadat je je jouw favoriete items in de winkelmand hebt ingeladen, klik je rechts bovenaan op het de Lake Side winkelmand. Je komt nu in het scherm waar je de bestelling kunt afronden. Volg de stappen en je bestelling is geplaatst. Wil je de volgende keer gemakkelijker bestellen? Maak dan een account aan. Je kunt dit aangeven in het scherm waar je jouw gegevens achterlaat. Bij je volgende bestelling zijn alle gegevens al bekend bij ons. Meer tijd om te winkelen
  • 2. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Spijt van je aankoop? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je kunt je bestelling annuleren. Doe dit wel zo snel mogelijk nadat je je bestelling hebt geplaatst, anders is de kans aanwezig dat je bestelling al is verzonden. Neem contact met ons op tussen 09.00 en 17.30 uur via 088-8850104 (lokaal tarief) Mocht je pakket toch al verzonden zijn is dit geen ramp, je kunt deze altijd retour sturen.
  • 3. Hoe weet ik dat mijn bestelling juist is geplaatst?
    Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestiging per e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen, kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is geplaatst.
  • 4. Wordt een uitverkocht artikel aangevuld?
    Wekelijks wordt ons assortiment aangevuld. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we je aan om de website goed in de gaten te houden. Daarnaast kun je natuurlijk ook contact opnemen met jouw favoriete Lake Side winkel om te vragen of het artikel nog verkrijgbaar is. Bekijk hier de adressen, openingstijden en gegevens van onze winkels.

Betalen

  • 1. Welke betaalwijze kan ik kiezen?
    De artikelen die je koopt op onze webshop kun je op verschillende manieren betalen. Je kunt kiezen uit iDEAL, VISA, MasterCard, Afterpay, Fashioncheque of Mister Cash.
  • 2. Hoe kan ik een bestelling ruilen of retourneren?
    Hoe kan ik een bestelling ruilen?
    Bevalt het artikel je goed, maar heb je toch liever een maatje kleiner? Wanneer je je pakket retour stuurt kun je aangeven op de retourbon dat het artikel geruild moet worden. Wij zorgen er dan voor dat de ruiling in orde gemaakt wordt. Als het artikel op voorraad is zul je het goede artikel zo snel mogelijk in huis hebben. Artikel wat geruild wordt niet meer op voorraad? Wij zorgen ervoor dat je je aankoopbedrag terug krijgt binnen 5 dagen.

    Hoe kan ik een bestelling retourneren?
    Is het artikel toch niet helemaal wat je in gedachten had? Is de kleur van het artikel anders dan verwacht? Is het artikel te groot? Of juist te klein? Er zijn 100 redenen om niet tevreden te zijn over een artikel. Dat kan natuurlijk, je mag het artikel altijd retourneren. Binnen veertien dagen kun je jouw aangeschafte artikelen terug brengen. Je kunt er voor kiezen om je bestelling gratis terug te sturen via de post of terug te brengen naar één van onze winkels.
  • 3. Kan ik mijn Vriendencheque online verzilveren?
    Ja, dit kan! Log in op je persoonlijke account. Tijdens het afrekenen van je artikelen kan je aangeven of je je punten wilt verzilveren. Het enige wat je dan hoeft te doen is het vinkje aanklikken. De korting wordt zo verrekend met je aankoopbedrag.
  • 4. Hoe werkt de betaling via Afterpay?
    Wil je artikelen bestellen op onze webshop, maar niet gelijk betalen? Met Afterpay kan je jouw bestelling achteraf betalen. Nadat je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je van Afterpay een e-mail met de digitale factuur. Deze factuur moet je binnen 14 dagen betalen aan Afterpay. Je kunt bij ons betalen met Afterpay tot een aankoopbedrag van € 400. Afterpay voert een gegevenscontrole uit om te bepalen of jij wel echt degene bent die gaat afrekenen. De gegevens die je achterlaat bij Afterpay worden niet zomaar met anderen partijen gedeeld. Meer weten over de werkwijze van Afterpay? Klik dan hier.

Bezorgen en afhalen

  • 1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
    We doen natuurlijk onze uiterste beste om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Onze bestellingen worden geleverd door PostNL. Je hebt je bestelling dan meestal binnen 1 tot 3 werkdagen in huis. Als je je bestelling ophaalt bij jouw favoriete winkel moet iets meer geduld hebben, het duurt ongeveer 4 tot 6 werkdagen voordat je jouw bestelde artikelen kan ophalen. De winkel waar je de bestelling laat afleveren zal je telefonisch laten weten wanneer je pakket binnen is.
  • 2. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?
    Je betaalt geen verzendkosten als je je bestelling in een van onze winkels komt afhalen. Wil jij jouw bestelling liever thuis laten bezorgen? Voor bezorging aan huis vragen wij € 4,95 per bestelling. Bestel je meerdere items? Vanaf een bedrag van € 75 verzenden wij jouw pakket GRATIS!
  • 3. Mijn bestelling is niet compleet hoe kan dit?
    Is niet alles geleverd wat je hebt besteld? Dat kan kloppen. Het is mogelijk dat je bestelling in meerdere pakketten is verpakt. Dit kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld dat een artikel op het moment van bestellen niet op voorraad is. Dan zullen we het artikel zo snel mogelijk nazenden. Geen zorgen, je zult alles zo spoedig mogelijk ontvangen.
#LAKESIDEFASHION
NIEUWSBRIEF
Divide