Veelgestelde vragen

Bezorgen en afhalen

  • 1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?
    Bestellingen via PostNL leveren we binnen 1 tot 3 werkdagen. Als je je bestelling gaat ophalen bij een Lake Side store dan kan je de bestelling 6 werkdagen later afhalen.
  • 2. Moet ik verzendkosten betalen voor mijn bestelling?
    Je betaalt geen verzendkosten als je je bestelling in een Lake Side store komt afhalen. Voor thuisbezorging vragen wij € 4,95 per bestelling (Vanaf €75,00 gratis verzending!)
  • 3. Mijn bestelling is niet compleet hoe kan dit?
    We besteden de grootste zorg aan het tonen van een up-to-date assortiment. Het kan zijn dat een artikel op dat moment niet voorradig is, we zullen deze dan nog nazenden. Dit betekent dat je verschillende deelleveringen krijgt. Het kan ook voorkomen dat artikelen in het magazijn niet aan de hoogtste kwaliteitseisenvoldoen en niet meer na te bestellen zijn. Omdat we je niet willen teleurstellen met een beschadigd of vuil artikel leveren we deze dan niet mee. Het betaalde bedrag wordt dan gecrediteerd op je rekening.

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Je surft door de verschillende categorieën op Lakeside.nl en doet kleding in je shopper. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je shopper. Volg de stappen in het scherm en je bestelling is geplaatst.

  • 2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Wil je je bestelling annuleren? Dan kun je ons het best bellen, wij zijn te bereiken tussen 08.00 en 18.00 uur op +31
    073-5187494 (lokaal tarief), dan regelen we het voor je.

  • 3. Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
    Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is overgekomen.
  • 4. Wordt een uitverkocht artikel aangevuld?
    Regelmatig wordt het assortiment van Lake Side aangevuld met nieuwe artikelen. Daarom kan een artikel dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om de website goed in de gaten te houden. Daarnaast kun je natuurlijk naar je favoriete Lake Side store gaan om te kijken of de kleding daar nog wel verkrijgbaar is.

Betalen en geldzaken

  • 1. Welke betaalwijze kan ik kiezen?
    De kleding die je koopt in op Lakeside.nl kun je betalen met iDEAL, VISA, MasterCard en Afterpay. Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

  • 2. Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
    Je kunt jouw bestelling kosteloos naar één van de Lake Side stores in Nederland brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.
    Let op: Er wordt niet in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening.
    Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.
  • 3. Kan ik mijn gespaarde punten online inleveren?
    Ja, de punten zijn online in te leveren. log in met je kaartnummer en in de winkelmand kun je aangeven of je de punten wilt verzilveren.

  • 4. Hoe werkt de betaling via Afterpay?
    AfterPay voert voor lakeside.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij lakeside.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €400. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
    Lees hier de algemene voorwaarden van Afterpay
#LAKESIDEFASHION
NIEUWSBRIEF
Divide